Rabu, 14 Ogos 2013

RASA LEBIH SIHAT, KULIT LEBIH MUDA MENAWAN?


Rahsia Kulit Muda dan Berseri.

Kulit muda dan berseri menjadi impian setiap wanita yang umur nya semakin meningkat. Peningkatan umur sesuatu yang pasti, walaubagaimana pun terdapat beberapa cara untuk melambatkan proses penuaan kulit. Antaranya ialah : Solekan (make up), Pembedahan plastic, botoks, rawatan laser. Persoalannya; adakah cara-cara tersebut tidak mempunyai kesan sampingan? tidak memerlukan kos yang tinggi? adakah hasil nya berkekalan? ataupun saudari inginkan cara semulajadi untuk mengekalkan kulit sihat, cantik berseri? Jawapan ada pada saudari.


Antara produk-produk Shaklee yang dapat membantu melambatkan process penuaan kulit ialah:-


1. VIVIX berfungsi untuk melambatkan process penuaan sel kulit dimana ia membantu membaiki DNA yang rosak dan mengurangkan inflamasi sekaligus meningkatkan ketahanan antioksidan kulit lebih sihat. Selain itu VIVIX kaya dengan resveratrol yang melambatkan kitaran sel, kematian sel sekaligus melambatkan proses penuaan

Kebaikan Vivix

2. Collagen Powder untuk menyokong penghasilan kolagen. Ia dihasilkan daripada sisik ikan merah dimana ia dapat membekalkan 4000mg Kolegen 'RSS properiatari' dan merupakan sumber kolegen yang lasak. Collagen Powder terbukti dapat memperbaiki struktur kulit wajah dan menghilangkan kedutan seawal 8 minggu pengambilan nya.


Fungsi-Fungsi Kolegen



3. Vitamin C membantu mengurangkan oksidasi dimana ia membantu mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas ( kerosakan kolagen, kulit kering, garis halus, dan kedutan). Selain itu, Vitamin C juga berfungsi untuk menyokong penghasilan kolagen.



Hubungi kami untuk further information dan harga istimewa:

Email: wan.nuraisyah85@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 019-9856020
COD/Postage disediakan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan