Selasa, 13 Ogos 2013

KULIT KUSAM MENGHANTUI DIRI??




Memiliki kulit yang cantik menjadi idaman setiap wanita. Tetapi tidak semua wanita memiliki nya. Kulit kusam menjadi suatu 'masalah' bagi wanita. Ia boleh menggangu penampilan sesorang, malah lebih teruk menyebabkan sesorang itu merasa rendah diri, malu untuk bergaul bersama rakan-rakan.


Antara faktor-faktor penyebab/penyumbang kulit kusam ialah:-

1. Keadaan alam sekitar
2. Kesan sinaran matahari
3. Penuaan
4. Gaya hidup; pemakanan, diet
5. Sel kulit mati dan baru bercampur
6. Sel-sel baru tidak berkembang sebaiknya
7. Kesan bahan kimia (yang tinggi) dalam produk penjagaan kulit
8. Kesan parut
9. Stress
10.

Kulit kusam perlu dirawat dari dalam. Iaitu dengan membaikpulih sel-sel yang telah rosak. Masalah kulit kusam perlu diatasi sebelum menggunakan produk kecantikan.  Sel-sel kulit mati harus dibersihkan selapis demi selapis dari permukaan kulit.  Penggunaann produk penjagaan kulit dapat membantu menghilangkan sel kulit mati bahkan membersih dan merangsang penjanaan sel kulit agar kekal lembap dan tegang.


Bagaimana produk set kecantikan SHAKLEE dapat membantu?

1. ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP) - ESP mengandungi 14 gram protein soya semulajadiPengambilan protien dapat membantu menghasilkan sel-sel baru maka sel mati dan sel lama ini dapat disingkirkan. Badan kita terdiri daripada sel-sel dan seterusnya membentuk sistem

SEL --> TISU --> ORGAN --> SISTEM BADAN

Makanan utama sel-sel dalam badan ialah protein.Jika sel mendapat cukup protein ditambah dengan protein yang bagus, sel-sel yang sihat akan mudah terbentuk demi menggantikan sel yang lama dan mati. 

2. GLA Complex - GLA Complex Shaklee ni  mengandungi VITAMIN E asli yang penting dalam kecantikan kulit dan melambatkan penuaaan. GLA Complex ini amat bagus untuk skin texture, skin repair dan buat skin glowing. Ini kerana GLA mempunyai  borage oil yang berfungsi mengekalkan kelembapan dan kemulusan kulit. Ia dapat membantu kulit bermasalah atau kering atau tone tidak sekata.

Mahukan keterangan yang lebih detail dan harga istimewa??
Hubungi kami di:-


Email: wan.nuraisyah85@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 019-9856020

COD/Postage disediakan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan